МАРКЕТИНГ
СМ ТРЕЙД 2000
Компанията ни се фокусира върху прилагането на иновативни и ефективни маркетингови стратегии, които отговарят на динамичните изисквания на съвременния пазар. Нашият екип се стреми да съчетава традиционни подходи с новаторски методи за постигане на максимална ефективност в комуникацията с потребителите и партньорите ни. Нашите усилия са изградени върху:
Пълни и задълбочени пазарни анализи, подкрепени от актуални статистически данни, с цел идентифициране на тенденции и оценка на възможностите за растеж на представяните марки.
Управление и реализиране на маркетингови кампании чрез ATL (реклама в телевизия, радио, печатни медии, външна реклама и реклама върху транспортни средства) и BTL активности (промоционални събития, активиране на POS зони, дегустации, тематични акции и др.).
Управление на продуктовото портфолио и ценова стратегия, включително анализ и оптимизация на асортимента, прогнозиране на продажбите, контрол върху цени и поръчки, и стриктно спазване на мърчандайзинговите стандарти.
Изготвяне на детайлни планове и регулярни отчети за резултатите, с цел мониторинг и оптимизация на постигнатите резултати.